It`s all black

Dette hørtes kanskje veldig dystert ut, men det er bare det som står på t-skjorta mi, ikke et ” rop om hjelp ” eller noe sånt. Ikke er alle klærne svarte heller, for de er jo litt grå også…så da er ikke alt svart alikevell da..heldigvis.

Her er et veldig enkelt anntrekk med en av høstens strikkejakker, og byttes den ut med en kort trenchcoat blir det litt mer pyntet.

Selv om høsten fortsatt er fin, merker jeg at en må begynne å kle på seg litt mer om dagen.

T-skjorte #mabelsmythe Skoletter #dinsko Bukse #kappahl Strikkejakke #lindex


Trench #veromoda Belte #kappahl

#blogg #mote #fashion #høst #mjøndalen

 

23 kommentarer
    1. Du er kjempefin i de klærne, men det aller fineste på hele deg, er smilet ditt 🙂 SÅH!! 🙂 Skikkelig kule de to siste bildene 🙂 Håper dagen din har vært superduper Annebe <3 Klemmer på vei <3

    2. Sort/svart er pent det og det kler deg. Men nå som det blir tidlig mørkt ute er nesten alt svart. Og da er det viktig med refleks, en billig forsikring som redder liv. Det finns masse pene svarte klær og det kan være alt av klær f.eks et pent svart pynteslips.

    3. Svart er pent, og klassisk. Det passer til det meste 🙂 Og selv om du har svart, trenger du ikke å være dyster. Og det er du heller ikke 🙂
      Jeg hadde en periode på et par år, hvor jeg var rimelig dyster. Da var alt svart, innvendig og utvendig. Alt jeg kjøpte var svart. Jeg var ikke mye frisk da. For utenom det så har jeg aldri vært så begeistret for svart. Men nå kan jeg bruke svarte bukser, men ha fargerikt tilbehør. Svært sjelden jeg kler meg i gjennomført svart. Jeg blir ganske blek da.
      Du derimot, blomstrer uansett hva du har på deg. Jeg er ganske misunnelig. Nydelig dame rett og slett <3

    4. Fin er du 🙂 Synes ofte at sort er flottest om sommeren når jeg er brun, men da går jo alle andre i lyse klær. Tror det er litt omvendt med meg 🙂 Kjøper sorte høstklær i august mens jeg fortsatt har sommerfargen i behold, og legger de bort igjen i november når jeg bare ser blek og dratt ut. Så da er det fram med lyse nyanser som er snillere mot et vinterblekt ansikt. Dette blir jo bare tull ;)))

    5. frodith: Åå det var pent sagt 🙂 Dagen min var fin frem til jeg gikk en tur på ettermiddagen, etter det var jeg totalt utslitt, derfor sent svar også…men nå har det bedra seg..:)
      Så får du ha en fin dag videre…Klem <3

    6. Helge: Mange takk for det :)..det er sant, man forsvinner litt i mørket med svarte klær..refleks må man bruke ja,viktig …svart er jo veldig tidløst..går vel aldri av moten 🙂

    7. Brit Synnøve: Tusen takk …enkelt og greit, og det er jo det en bruker mest 🙂
      Håper du finner deg noe fint da 🙂 🙂
      Fortsatt fin dag til deg <3

    8. spiras.blogg.no: Takker for det, hyggelig å høre 🙂 Svart og grått passer jo til mye, så kan en jo friske opp med farger om en har lyst til det …:)

    9. Eva: Tusen takk 🙂 Nei svart trenger ikke være dystert, men som du sier om en føler seg slik på innsiden også, da blir nok inntrykket VELDIG dystert 🙂
      Jeg brukte mere helsvart antrekk for noen år tilbake..men noen svarte plagg syntes jeg er ok ,gjerne i kombinasjon med friske farger 🙂
      ..hehe , synes ikke du trenger å være “misunnelig” du ser da helt super ut :)…Klem <3

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk ..enkelt og greit til hverdags 🙂 Hørtes ut som du var veldig fin i dag..morro å pynte seg litt ekstra av og til 🙂 🙂

    11. lulltove: Takk snille deg :)..lekkert med sort om sommeren, men er det sol “orker”jeg ikke ha det på meg, det blir så vårmt, men det kommer selvsagt ann på stoffet også…
      Syns ikke det ble tull jeg, syns du forklarte deg bra..hehe…..Klem <3

    12. cathrinehenriksen: Ja forstår at du liker det, er jo litt tøft med svart :)..litt artig den t.skjorta ja..:)
      Takker så mye for hyggelig kommentar …Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg