Kommentarer det “svinger litt av”….

Da jeg leste dette, begynte jeg å tenke litt på at jeg synes det er så mange som kommenterer på en så artig/fin måte..og kansje kryddrer det med noen “store ord”…

Selv har jeg liksom ikke særlig “dreisen ” på det ..og holder meg ofte til…kjempefin…det så godt ut.. og litt i den stilen..

Noen ganger prøver jeg meg med noen ord med litt mer “fres” i, men som oftest stryker jeg dem igjen, ikke fordi jeg ikke mente dem, men det er liksom ikke meg å skrive slik..men håper det faller seg mer naturlig etterhvert, så kan man kommentere litt mer varriert….

Men det viktigste er vel at alle kommenterer på en måte som faller naturlig for dem…blir vel litt som med klemming, noen føler seg vel med det andre ikke.

Jeg liker at det er litt forskjell på hvordan folk er med slike ting..det handler jo om personlighet og mangfold..og det liker jeg.


#blogg #personlighet  #norge #mjøndalen #nedreeiker

 

 

 

 

32 kommentarer
    1. ninaoglivet: ..hehe, ja alltid godt det er flere..:)..og det er jo mer en bra nok.:) men tenker at jo mer en skriver , jo flinkere blir en vel med språket..og variasjonen på ord…:) 🙂

    2. Jeg synes også man skal velge det som passer for en selv, og det viser liksom litt hvem man er synes jeg, hvordan ord man bruker. Jeg har jo skrevet alle disse bursdagsinnleggene, og jeg ha jo dannet meg et inntrykk stort sett bare pga innleggene de har skervet: Man får forskjellige inntrykk, helt klart, noen virker gira, noen stillferdige, noen høylydte og noen sjenerte. Og det kommer ut av skjermen, bare pga av skrift og uttrykk 🙂 Bare vær deg du, om det er store ord eller høye skrik en dag, og små stillferdige pip en annen dag 🙂 Klemmer <3

    3. Merker det godt selv, siden det er lenge siden jeg har blogget. Var meget aktiv med den gamle bloggen og nå har jeg vært i dvale i mang mndr. Jaja…. Men skriver heller ikke for store ord som jeg skulle være på et seminar for språkforskere. Kjket at mottager skjønner hva vi svarer 🙂

    4. Jeg må nok si som andre har sagt før, at det viktigste er å være seg selv. Bruke de ordene som faller naturlig for en, for det er ikke alltid de kommentarene som er skrevet med store ord eller er morsomme som kommer til å bety mest når de blir lest :o))

    5. frodith: Ja man lærer seg liksom å kjenne folks skrive stil..og det er jo det som er gøy egentlig :
      Du er jo veldig god på dette, det med språk er vel “din greie ” på en måte…8du har flere timg også..haha..)..men det med tegnspråket gjør vel at du er ekstra god på det..:)
      Ja , jeg fortsetter å være meg selv, men mulig det kommer med noen “nye”ord sånn litt etter hvert…;)…Klem<3

    6. ninaoglivet: Ja man får holde seg litt på “landjorda”..ikke for høytravende..
      Men som du nevner, jo oftere man skriver jo” varmere i trøya” blir en jo <3 <3

    7. Susns sang og smurferi, fjoll : Ja bra med artige kommentarer…men det kan bli litt veeeeel mye av det gode også, sånt som du tar eksempler på der passer best i “små doser”..
      God helg og takk for kommentar 🙂

    8. Vera Lynn: Helt enig , det må være ekte..ellers merkes det fort :)Sant det du sier der, det kan være en enkel liten kommentar som betyr mest…Og artig at folk er forskjellige…Klem<3

    9. Jeg synes det er så mange unike og forskjellige måter folk kommenterer på , noen skriver mer vanlig og det er helt greit det , jeg er litt sånn midt i mellom kommer litt ann på hvor jeg kommenterer også =) Men det viktigste er vel at vi ikke prøver å være noe annet enn oss selv :)) Du er i alle fall kjempe koselig og det er da mer enn bra nok :o) Ja og klemming er litt moro , når jeg begynner å sende klemmer til folk så føler jeg vi har begynt å bli litt mer kjent eller vi setter veldig pris på hverandres kommentarer og trives med personen bak bloggen b.l.a :)) Så her er en god kveld klem fra meg <33

    10. cathrinehenriksen: Sant, det er jo det som gir hver og en litt særpreg :)..og som du sier det spørs litt hvem en kommenterer hos også, hvilke sjargong en har seg i mellom 🙂
      Men helt klart viktigst å beholde seg selv oppi det hele 🙂
      Takk for hyggelige ord …og en stoooooor klem til deg <3

    11. fjellgeitbundingen: Åå tusen takk :)…ja , enig noen ganger føler man for å gjøre det litt “enkelt”og det er kanskje det som passer best der og da også..og noen bloggvenner har man jo kaskje en egen “omgangsform” med ..:) 🙂

    12. vel eg er nok av de mer svulstige til tider og med tastaturdysleksi og Bergens dialekt :D:D:D Så her blir det litt mer voldsomt enn noen av de andre mer forsiktige ,men for å være veldig kjedelig å hermete så skriver folk som de vil ikkje sant. Noen er sånn andre er sånn. Eg holder på eg og ikkje konstant,men skriver eg hos noen fra Bergen skriver eg mer Bergensk og tøyser enda mer og enda litt mer brautende :)) Bare gøysig:D
      men eg er megselv, eg er sånn i hvirkeligheten også eg -så blir så merkelig å late som noe annet 🙂
      Igjen alt er relativt, skal man være saklig i en diskusjon som er viktig så holder eg eg mer på bakken og kanskje kanskje bruker eg LITT store ord for å poengtere 😀
      ønsker deg en fantastisk helg <3
      klemmeting

    13. Det spørs kanskje hva slags innlegg man skal kommentere. Men bruker andre ord hvis innlegget handler om mote enn mo det handler om ferieminner eller personlige kriser. Jeg har hvertfall det i tankene når jeg skriver. Ord kan skade dypere enn kniven heter det og det er sant. Av og til er ingen kommentar den beste kommentar. Ord er rare og språk er artig. Ha en fin lørdag.

    14. Har funne ut opp igjennom åra eg ahr blogga, at man lærer folk veldig godt å kjenne bare med å lese innlegg og kommentarer. Noen har ikkje innlegg sjølv, men er faste kommentere og føler at eg kjnner dei og etter kvart. Folk kommenter forskjellig og det gjenspeilerr den man er. Det blir feil viss ein skal begynne å skrive elsker, viss man bare vil si glad i. For å ta eit eksempel. Ver deg sjølv du. Du er så god atte. Stor klem fra meg mellom fjella <3

    15. cuskima: Det er alltid morro/fint å lese dine kommentarer,
      Så du MÅ fortsette å skrive slik du gjør, det er det som er så fint at en føler en blir litt kjent med mennesket bak ordene:)…jeg syntes “store ord” kan kryddre kommentaren, men som du sier det skal passe litt til innlegget, og skrives uten at en trenger å tenke “for”mye…..super dag og klem til deg<3

    16. Helge: Det er sant,det avhenger av innlegget, og hvordan en syns en “kjenner”den andre..
      Ja en skal tenke seg om så en ikke sårer ,da er det som du sier bedre å la være å kommentere….alltid fine kommentarer fra deg….Fin lørdag til deg også 🙂

    17. gretashobby: Nå har jo ikke jeg blogget så lenge, men føler også at jeg “kjenner” folk litt gjennom kommentarer og selvfølgelig innlegg 🙂 Og jeg liker at det er ulik stil hos folk, det gjør det mer artig å lese blogger…og få kommentarer…Tusen takk,snille du…Klem<3

    18. Det er bra da fortsetter eg å kommentere som eg gjør. Er i grunnen flinkest å være megselv eg 🙂
      Ønsker deg en smashings kveld, nå skal eg legge meg rett ut på sofaen -huset for megselv i kveld, gubbexen på kino og middag så blir ikkje flytting av seng i dag. Men i MORGEN kanskje hahahah 😀
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg