Skulle kjøpe støvsugerposer…fant noe annet fint…

Jo da jeg fikk tak i støvsugerposer også, da jeg var over på “nærsenteret “,, ..Buskerud storsenter i dag , først tok jeg en kaffe og en baguett, og kjøpte det jeg skulle ha.

Men så hadde jeg et gavekort på tusen kroner som jeg skulle kjøpe noe personlig for, har vært innom å sett før også ,men ikke funnet noe jeg hadde lyst til å kjøpe, men i dag kjøpte jeg det første jeg så da jeg kom inn i butikken.og så kosta det 999kr, og jeg tror jeg blir veldig fornøyd…(se nederse bildet )


Senteret ligger rett ved elva, på andre siden av Mjøndalen ..ett sted som heter Krokstadelva, hvor mann min har vokst opp..

Ser ikke det fint ut da.. jeg liker det i allefall..#buskerudstorsenter #labaguette #smykker #nedreeiker #mjøndalen #krokstadelva #gullfunn #elkjøp #miele

45 kommentarer

Siste innlegg