Jeansjakke til “pent”

Jeg liker godt å kombinere litt røffere plagg med noe klassisk og mer pyntet, for å få en mer personlig stil. Og denne jakka kjøpte jeg billig på salg, fordi jeg tenkte den kunne egne seg til både olabukser og til skjørt.

Som med veldig mye av det jeg har, har jeg ikke brukt den enda, for jeg er ikke på så mye “selskapeligheter ” for tiden….men bare vent den dagen jeg er på farta igjen, har jeg mange anntrekk å velge i….men jeg står nok der alikevell og ikke vet hva jeg skal ha på meg…hehe..

PS! siden jeg legger ut antrekksbilder såpass ofte , forstår jeg VELDIG godt om folk ikke alltid orker å kommentere…

Jakke #kappahl Skjørt  #vivekes Sko #økonomisko Belte #pm

Veske #hennesogmaurits Topp #ginatricot Ørepynt #glitter

3blogg #mote #fashion #norge #mjøndalen

 

36 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg veldig igjen , har også masse flotte antrekk ( gjerne fest antrekk også ) å velge i . Men de blir sjelden brukt 😮 Å når jeg skal bruke det så har jeg også problemer med å velge nesten for har så mye jeg liker ;-D Men ja over til antrekket ditt i dag , det var jo feiende flott . Det kan du virkelig flotte deg i på byen , i selskap eller andre fine anledninger =) Var stilig :0) Og du har vært dyktig igjen , dette spriter opp veldig på en behagelig måte :o) Klem klem <33

    2. cathrinehenriksen: Hadde lettere for å finne noe før, da jeg hadde ett skjørt og ei dressjakke..hehe..Takk for at du likte antrekket :)…hyggelig å høre…Klem tilbake <3

    3. Hei, fant deg på en kommentar hos Vera Lynn’s verden, da ville jeg inn å hilse å se hva du skriver om og det er litt av hvert 😀 Du og jeg har helt lik jeansjakke, og som jeg skrev til Vera Lynn så bruker jeg den til det meste. Ellers ser jeg på div antrekk at vi har VELDIG lik smak og samme str 😉 Jeg jobber i uniform, så skapene her er fulle av privat tøy, men lar jeg være å kjøpe mer, nei da ;-)) Ha en fin helg, jeg skal på jobb igjen i 5 dager fra søndag, så er det 4 dager fri, tar en titt innom deg igjen 😉

    4. Lene S.: Så hyggelig det var da. Artig at du har samme jakke og lik smak, da har du god smak..hehe..:)…nei man kjøper MYE mer enn man trenger…Så koselig at du ser innom igjen..
      Har du en blogg?…God helg 🙂

    5. Hei igjen! Jeg la ned bloggen min for ca 3 år siden, guttene var da 11 og 13 år og med full jobb, mann og hus, så hadde jeg rett og slett ikke tid. Nå er det bedre tider, guttene driver med sitt og hjelper til i hus og hage. Jeg startet ny turnus i nytt flyselskap denne måneden, samme selskap som mannen min, mye lettere å organisere ting da 🙂 Vurderer å starte opp igjen, men jeg aner ikke hva jeg skal ha som tema nå, før var det hummer og kanari, he he.

    6. Du virker som en helt utrolig dame 😀 Har lest en del innlegg nedover bloggen din, og kan jo ikke bli noe annet enn glad når man leser, og ser på bilder hvordan du stråler ut.
      Er også gøy å se at det ikke kun er den yngre garden som begynner å eksperimentere med mote 🙂 Ha en fin helg!

    7. Christina: Tusen takk, gøy å høre 🙂 Jeg syntes det er så morro å ta antrekksbilder, og da er det jo ok å ha et sted å legge det ut også..og ekstra artig når noen sier di liker det…
      God helg <3...Gi beskjed om du har en blogg, så tar jeg en titt på den..

    8. Therese Bråthen: Tusen takk,snille deg<3...jeg liker å se dine antrekk også...og selv om en har ulik alder kan en jo hente inspirasjon ..Ha en koselig kveld 🙂

    9. Herlig å se deg igjen, flotte dame <3 Synes du skal fortsette med å legge ut antrekksbilder!! ;))Du gir masse fine ider hvordan man kan sette sammen enkelte antrekk.. Ikke slutt med det, annebe <33
      Ha en finfin kveld! ;.D Klem <33

    10. rita johannessen: Takk for det,så bra for jeg syntes jo det er veldig gøy selv ..og da er det jo morro at noen sier de liker det… Jeg fortsetter jeg…:) 🙂
      Klem og fin helg til deg :<3

    11. Det kuleste er at du setter sammen ting som ikkje alle ahr på sine outfit bilder. Og så står du ikkej som en tissetrengt jentunge hahaha HVA er det med bloggere som ser ut som de tenker pokker smil smil eg glemte å gå på do igjen neiiiii
      Og du både det enkle og det elegante og smarte 🙂
      fineste du
      god helg <3

    12. cuskima: Det er bra,kjedelig om alle er helt like..det syntes i allefall ikke jeg er noe inspirerende..
      Viktig å tisse FØR man tar bildene..hehe..:) Jeg liker det best litt enkelt, med litt “småpynt”av og til…Tusen takk snille deg …og god helg videre <3 <3

    13. Fine Siv 🙂
      herlighet eg hadde øynene i kryss da eg skrev kommentar i natt ser eg, bra du har blitt ekspert på å tyde mine tastaturleif 😀
      enkleste er ofte det beste, eg liker noen ganger å ha på mer,men alt til sin tid.
      Eg pynter meg på jobb hver dag, vi har uniform, men den er så kald. så vi går i sort eller kvitt- kan bli veldig kjedelig å finne sort og eller kvite antrekk så da må de hvertfall være med litt stæsj på og da blir det også noen ganger mer til fest 🙂
      ha en super lørdag <3

    14. cuskima: 🙂 sant <3....hehe..blitt god på det ja....Uniform er sikkert greit, så slipper en å lure hva en skal ha på seg :)...
      Fortsatt fin helg og klem<3

    15. Uniformen vår er for kald der vi jobber -så vi må da bruke egne klær og det blir dyrt,men da blinger eg det litt opp fordi man kjøper endel basis ikkje sant. med litt bling så føler man seg freshere.
      Sku gjerne hatt en uniform der vi slapp fryse oss blå hahaha
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg