Skogtur med Eva og Hebbe-Lille..

Min venninne Eva ba meg med på skogtur i dag ,og de skulle ikke gå langt for Hebbe-Lille er bare 4mnd, så da passet det meg ypperlig, for det er så deilig å være i skogen på denne tiden av året.

Hebbe er en Wheaten terrier og er så søt, ser ut som en liten bamse nå, men den skal klippes til helga, så den får mer særpreget for hundetypen.

Han koste seg minst like mye som oss på tur, og han har blitt veldig lydig og flink. Han var uti det som var av vann, men ville ikke bade i dag, som han hadde gjort for noen dager side, men vi ville jo ikke bade vi heller….

Koselig tur i skogen i dag…


Er`n ikke søt ?

Løp opp og ned i bekken…

Eva og “Hebbe” trente, og jeg satt og koste meg…

Litt natur må jeg jo ta noen bilder av også..

#skogtur  #hveathenterrier  #nedreeiker #mjøndalen #sopp

26 kommentarer
    1. Flott å komme seg en liten tur ut nå på høsten da , og du hadde jo veldig flott selskap også :o) Nydelige Hebbe der i bekken <33 Flotte bilde av deg også 🙂 Ja kanskje han likte å kjøle seg ned litt sist for det var kanskje varmere i været da ? Men så søt da <33 Ja og lurt med masse trening fra han er liten ja :o) Min Brutus er en ramp , uansett hvor mange kurs jeg har deltatt på så ville han aldri bli lydig 😮 Haha...jaja , klemmer til deg <33

    2. cathrinehenriksen: Det var deilig :)Ja ikke sant han er fin <3...Ja er jo greit å ha dem litt dressert..selv om de helt sikkert får noen dårlige uvaner etterhvert også..:) 🙂
      Litt ramp er jo ok, bare den ikke tar HELE styringa .:)..Klem tilbake <3

    3. Det var en søt hund. Det er deilig i skogen utover nå, mulig jeg tar en kjapp skogstur etterpå. Bruker du sopp fra skogen når det gjelder mat? det er blitt pop det men man må passe seg, mye farlig sopp. Sjelden jeg bruker det men bruker jeg det kjøper jeg det i butikken.

    4. Helge: 🙂 :)..Vi kjøper også den soppen vi skal ha, skulle jeg plukket måtte det vært sånn soppkontroll der…:)Kan huske vi hadde sopp, som pappa plukket hjemme, men han var jo sånn “skogsmann”..så han kunne det jo,..Fin dag videre 🙂

    5. Fiiiiine voffsen og fiiine dere 😀 Deilig å komme seg litt ut. I dag har jeg vært på tur og plukka blomster og nå er det på ridetur(engelen) Ha en fiiiin dag du <3 klæmmings 🙂

    6. ladyaugust: Takk for det, var en fin tur :)..blomster er koselig å plukke da 🙂
      Da får dere kose dere på riding, selv om du bare ser på . Klem <3
      Hadde forresten et innlegg i går med bildene dine (om du ikke så det ) Ville bare si det for det var så mange som likte dem <3

    7. For ein herlig tur for damer og hund. Skjønner at dere koste dere masse i skogen i dag. Det er herlig når det er slikt ver om høsten. Vi hadde ein fin tur på fjellet vi også. Så deilig å kjenne at ein lever. klem

    8. gretashobby: Det var koselig, og passelig lengde og tempo, så en ikke er helt utslitt etterpå 🙂
      Bra dere har hatt en fin tur også…Ha en fin kveld videre og klem fra meg 🙂

    9. Det så kjempekos ut 🙂 Deilig bare å være ut, trenger ikke gå langt nei 🙂 Og hunden, skikkelig søt. Skjønner du har kost deg 🙂 Og en prat med venninne i tillegg er alltid godt <3 Klemmer i vei <3

    10. frodith: Det var en fin tur i naturen : )Ja den er riktig søt og ikke sånn “masete” heller ..
      Praten gikk underveis den vettu..Ha en fin kveld <3

    11. Åh, så herlige bilder og for en skjønn hund! Jeg kan bare ikke vente til jeg får min egen deilige skatt om det som fortoner seg som en evighet; februar, hvis alt går greit med at løpetiden kommer i oktober og at det blir valper av parringen – ER så spent!!! Savner enormt å gå tur med hund igjen, det er det beste jeg vet om♥

    12. Fromfat2phat: Ja er ikke han nydelig, snill også..så hyggelig at du skal ha deg hund, det blir nok kos..og du er jo vant med det :)…du får smøre deg med tålmodighet…<3

    13. Han ser bare så god ut:D Og ja, etter Dina ble det bare helt klart for meg at jeg ikke vil leve et liv uten hund i det♥ Og den som venter på noe godt… er ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet og bare glede seg ihjel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg