En (nesten) helt vanlig lørdag..

I dag har  vi vært i Drammen å handlet mat på Meny, på Union brygge ,det er der vi oftest handler  til helga, for de har et utrolig bra utvalg og ferskvaredisk.

Og så får vi en liten bytur med et kafè besøk i tillegg, i dag satt vi ute på La Boulangerie (den Franske jeg har hatt innlegg om før )

Det som var litt annerledes i dag var at jeg tok rundstykke med syltetøy ,i stedet for ost og skinke..og så kjøpte vi med mandelkjernepudding og rød saus ,for å ha i kveld i stedet for is..hæ..selv vanedyr må være litt  GÆR’NE av og til..hehe..


#meny #unionbrygge #drammen

#laboulangerie #norge #fransk #frankrike #kafe

 

 

17 kommentarer
    1. Mandelkjernepudding er et fint barndomsminne for meg. Men ikke så ofte vi har hatt det etter jeg ble voksen 😉 Kjekt å ha en tur ut om lørdagen. Se i butikker, se på folk, og kose seg 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. cathrinehenriksen: ..ja, helt villt..hehe..:)Har handla, svinefilet, grønnsaker, cottage cheese, crabsticks og masse grønnt og frukt..så det er” innafor”..Fortsatt god helg <3 <3

    3. Eva: Ja, vi hadde også ofte søndags dessert, og gjerne pudding eller fromage, ikke ofte vi har det her, og jeg kjøper bare en pose som kokes opp med melk, så litt “juks”..men godt for det..Kos med en liten lørdagstur ..Klem <3

    4. Fin og romslig butikk det der, har vært der flere ganger selv. Tok en sykkeltur i dag fra Lilelstrøm til Drammen. Tok toget kl 0605 idag tidlig, starta fra Lillestrøm kl 7, var hjemme 14.15. Stoppa på Lysaker og tok litt kjapp rast, fra Rimi ble det en banan. lefser og Milk Shake. Det var fest i kveld med jobben som jeg sa nei til. For etter en slik sykkeltur blir jeg bedre på gjesping enn festing når kvelden kommer. Ha en fin kveld.

    5. HI-hi, så morsomt da 😀 at du endret litt på vanene. Jeg er også vanedyr, og gjør helst ikke MYE utenom det vanlige. Litt så klart, og kan godt ta ting på impuls også, men liker også godt at ting er litt som vanlig 😀 Kos deg i kveld <3 klemmer <3

    6. Helge: Slike store butikker kan ofte være litt vanskelige å finne frem i, men nå har vi blitt så kjent her at det går fint…Det var litt av en sykkeltur, skjønner godt du heller blir hjemme å slapper av da :)..og den maten du tok hørtes deilig ut , raskt påfyll av karbohydrater..Kos deg videre i helga 🙂

    7. frodith: ..Hehe…joda blir noen ting litt på sparket av og til, men sånn “stort sett” liker jeg det slik det pleier å være…Stor klem og fortsatt fin helg <3

    8. For noen vanedyr hehe. Så kjekt da. Og så vågale dere var i dag. Kos dere i kveld. Det har vi planer og. Ikkje heilt vanlig lørdag i dag. Men, kva er vanlig lørdag for oss da. Veit egentlig ikkje. Tror den har blitt god. Eller eg veit det. Ønsker dere ein koselig kveld

    9. gretashobby:..ikke sant 🙂 :)..i dag var vi litt sprø ja, blir nok en fin kveld, selv med litt forandring på desserten..Bra du er fornøyd med dagen og fortsatt god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg