Fra sensommer til høst

Den største forandringen med påkledningen, når det går fra sommer til høst er vel at en må begynne å ha på jakke igjen når en skal ut av døra.

Om det ikke er så kaldt er det greit med en “Bomberjakke” i ett tynt stoff , er det mer “uggent”er det deilig med en lang strikkejakke, noe det er mye av i butikkene nå.

Her har jeg for det meste på meg klær i en militærgrønn farge, det er visst en av de “hotteste” fargene i høst, for meg passer det bra for det er en farge jeg er veldig glad i på klær, og har mye av i skapet fra før.

 Her har jeg valgt å “style” det helt enkel uten vesker, belter eller smykker…for en mer pyntet /gøyal stil er det bare å “lesse” på….om du liker det….


Denne blusen har jeg hatt i over 10 år, og for det meste brukt til pent. Nå har jeg tenkt å bruke den mer til hverdags, gjerne med en singlett under, eller litt “dristig” som her med bare en sort bh….. Bukse #bikbok  Jakke #lindex Bluse #hennes  Skolett #eurosko


Jeg syntes det kan være litt artig å kombinere litt glitter og paljetter med strikkeplagg…Jakke #zara  Bluse #hennes Skolett #høgl

#blogg #mote #fashion #militærgrønt #strikkejakke

10 kommentarer
    1. Fine ting 🙂 Og fin Anne <3 Høstlig og herlig 🙂 Og det er lov å være litt vågal om høsten også synes jeg 🙂 <3 Stor god klem <3

    2. Jeg digger lilla og grå i alle mulige toner. Har noe grønt, men da i mørke toner.
      Å sette sammen og finne på litt forskjellig er jo det som gjør at antrekkene ikke blir kjedelige. Det er gøy.
      Elsker også å gå i skjørt og kjoler hele året igjenom og da er støvletter greie å ha.:)

    3. Høsten er også en fin tid med mange vakre farger 🙂 Selv gleder jeg meg over de dagene hvor jakker ikke er helt nødvendig, men så er det noe med kosen i det å iføre seg myke gode og lune plagg også 🙂
      Det er bare til å nyte 🙂
      <3

    4. frodith: Tusen hjertelig takk. Bra det er lov å være litt vågal selv om det begynner å bli mørkerer , og man skal være litt mer “kledd”..:)…Klem og fin kveld <3

    5. passion4lifeandtravel: Så hyggelig å høre, jeg skulle ønske det var flere voksne som hadde outfit innlegg ..men uansett jeg fortsetter…for det er så gøy..Ha en fin kveld 🙂

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Grått er jeg også veldig glad i, lilla er også fint, men jeg har ikke så mye av det..Jeg syntes også det med klær er gøy, selv om jeg oftest bare “slenger” på meg noe..
      Har så vanskelig for å finne kjoler som kler meg,men noen skjørt har jeg..Takk for hyggelig kommentar 🙂

    7. Eva: Helt klart en fin årstid :)..Holder gjerne på varmen litt til , men litt deilg å kle seg igjen også, særlig nå som det har vært en sommer i shorts og siglett ..Nyt du også og ha en fin kveld <3

    8. Så fine antrekk! Men så er jo du en utrolig flott dame også da! Fint å få litt tips til hvordan en kan sette sammen antrekk, må visst snart ut å kjøpe litt høstklær tror jeg. Fin dag til deg!

    9. poppellunden: Tusen takk, så hyggelig <3 Ja mye fint i butikkene nå, men tar man en titt i skapet er det som regel noe som kan brukes der også. Fortsatt fin dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg