Fransk i Drammen

De som har lest bloggen min tidligere i sommer , vet jo at vi bare har feriert med noen småturer i Norge, men vi har jo vært på kafè å fått litt “utenlands opplevelser” der, som her på en ganske nyåpnet fransk kafè i Drammen.  Helt supre bakevarer og deilig kaffe. Eneste negative her, er at om du sitter ute kommer det en del duer og måker, men ikke værre enn at en kan kose seg for det.

Vi har på våre ukentlige handleturer vært innom noen ganger i sommer..

 


De deiligste bakevarer….og stilig interiør..


Litt romantisk…

#laboulangerie #drammen #kafe #bakeri #blogg #fransk

16 kommentarer
    1. Det er blitt utrolig mange spisesteder i Drammen at det er nesten flere enn butikker. Hvordan skal alle overleve? Spiser heller sjelden ute men er jeg først ute så blir det Glass, Picasso, YaYa eller rett og slett Baker Hansen. Den den du viser oss her ser bra ut og bør sjekkes. Mulig jeg tar med meg noen venner og spiser der engang iløpet av høsten.

    2. cathrinehenriksen: Liker meg godt der, og koselig stil. Den fontena gjør det litt ekstra fint ..
      Ja ,fuglene blir for nærgående er det plagsomt :)…Super kveld til deg <3

    3. Helge: Helt enig…men man finner sine favoritter ..Picasso liker jeg godt, egg og bacon og bla litt i avisene det er kos 🙂
      Veldig koselig på denne “Franske” ,men vær obs på at det er mest en kaffe/lett lunsj kafè…

    4. Koselig plass og kos med slike korte turer og øyeblikk ☺
      Hvor ligger den , burde vel ha skjønt det 😕

    5. Det så virkelig fransk og koselig ut det der 🙂 Og jeg er så enig i at man ikke trenger å dra langt for å kose seg. Man gjør best i å kose seg med ALT her i livet mener jeg, og de nære ting er de vi har flest av, så jeg koser meg masse med ting i nærheten. enten det er kafetur, heklekroken i sofaen eller foto-jakt i skogen 🙂 Og turer på kafe, hvor man sitter og ser på folk, strålende underholdning, og kos sammen med noen <3 Stor klem til deg <3

    6. gretashobby: Fint sted 🙂 Vi har ikke fått vært på elvefestivalen enda i år. Vi pleier å ta en tur bare å rusle litt rundt å titte. Prøver å få til en liten tur i morgen, om været er ok..
      Fortsatt god helg 🙂

    7. frodith: Har mye å si at det er en trivelig “ramme”rundt slike steder , da koser jeg meg <3
      Ser at du er flink til å nyte de enkle, nære ting også ja..:)...<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg