EGO…5..

De som har fulgt meg litt, eller lest profilteksten ,vet jo at jeg har jobbet litt som mote og reklamemodell. Dette er noe jeg stortrives med ,men har ikke blitt så mye de siste to-tre årene pg.a formen min.

Men som jeg tidligere har skrevet…muligheter ikke begrennsninger…jeg har jo etter jeg startet å blogge lagt ut mange innlegg av antrekk, det er en fin måte å holde på med en interesse jeg har ,uten å bruke så mye krefter på det…men føler at formen bedrer seg sakte men sikkert…så da kan jeg  tørre å ta på meg noen oppdrag igjen ..

Og til dere som leser dette, dere ser at en kan starte med en interesse i så voksen alder…så ikke tenk at ting ikke er mulig….det er mulig !

(bilde n.u 1998 )

#mote #fashion #reklame #norskukeblad #modell

18 kommentarer
    1. Flott du er , og herlig at du fikk og benyttet den muligheten den gangen :o) Du kan være stolt ja . Og en rolle i reklamefilm og korfilm til og med ikke verst :)) Selv har jeg jo stått litt modell før , men måtte ta en pause da jeg b.l.a ikke kunne gå med høye hæler lenger . Men det var mest bikinimodell da . Men er godt å høre at jeg kan ta det opp igjen , men da kanskje sportslige oppdrag mest , som trening, sportsklær og slikt når foten blir bedre :)) Så veldig flott innlegg dette og du ser smashing ut :o) Utstråling er jo viktig når man er modell så =) All ære til deg her og håper det blir mange flere oppdrag i fremtiden 😛 Ha en fortsatt fin tirsdag :o)

    2. cathrinehenriksen: Å, så hyggelig 🙂 Jeg syntes det er veldig gøy med sånne ting som er litt annet en det en driver med til daglig :)..har blitt mange filmer o.l siden den gang 🙂
      Du må jo være en perfekt bikinimodell da…men du passer nok til det meste 🙂 Da får vi sattse på at foten din bedrer seg snart…Klem <3

    3. Helge: Tusen takk..er litt gøy ja…bestemora mi har kjøpt det meste av blader jeg har vært i…og måtte selvfølgelig si til ekspeditøren at barnebarnet var i bladet..hehe..

    4. Man blir vel aldri for gammel, så lenge pågangsmotet er der, og interessen, så er det ikke for sent 🙂
      Du egner deg godt som modell, så håper du får helsa opp å gå igjen, sånn at du kan fortsette med det.
      Min drøm var å bli fotograf, men en del hindringer kom i veien. Skal se at jeg en dag er fotografen, og du er modellen 😉 Hehehe 🙂
      Ha en flott ettermiddag og kveld 🙂

    5. Så herlig Annebe 🙂 Jeg visste ikke at du begynte som litt voksen 🙂 Og det gjør det enda tøffere <3 Du er så fin atte 🙂 Klemmer <3

    6. Eva: Nei det er sant 🙂 Tusen takk for hyggelige ord…Hehe ,kanskje det , stiller opp jeg , skal se vi skaper historie “Norges eldste fotograf og modell” Klem <3

    7. frodith: Hjertelig takk, tenkte aldri på det som ung, men fikk sånn plutselig lyst som voksen, og når jeg først har begynnt å tenke på noe… MÅ jeg jo prøve..:)…Klem<3

    8. alder er bare et tall og med ditt utseende og fine kropp som du bærer med stil så syns jeg du skal være stolt av å bli brukt som modell.-) Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg