Ikke som de fleste andre damer….

Ja da har vi endelig fått oss ny salong, den forrige var en nesten 20år gammel blå skinnsofa som begynnte å bli rimelig slitt, Jeg er vel en av få damer/jenter som ikke liker å kjøpe nye møbler.

Mann min har mast i et par år  om at… NÅ MÅ VI FORNYE OSS LITT.. det er det vel ikke mange menn som trenger å mase om vil jeg tro…

 

Men nå er endelig den nye salongen på plass og nå er jeg selvfølgelig veldig fornøyd ,er bare så styrete å fly i møbelbutikker !

(veldig enkel, ikke noe “jåleri”…)

#skeidar #blogg #drammen #salong #møbler

26 kommentarer
    1. Så fint det ble 😀
      Er ikke min favorittsyssel heller. Ønsker meg mye fint når jeg sitter hjemme og blar i møbelkataloger, men er stress å skulle måtte bevege seg i nærheten av selve butikken 😉
      Uansett kjempeherlig når det er overstått 😀
      Gratulerer så mye <3

    2. Vi har også enkel sofa. Bare mørkeblå-grå, og ikke noe fjas. Din var veldig fin da .-) Jeg liker enkelt jeg 🙂 klem til deg på en fin tirsdag morgen 🙂

    3. Det vart veldig fint og heime koselig hos deg. VAr sikkert fint før også vil eg tro. Her i huset er vi vel sånn ca lik når det gjelder shopping av det meste. Man skal ha det litt koselig i heimen. Det er tross alt der ein er mest. Ha ein fin dag

    4. Eva: Tusen takk . Ja det er mye fint når en ser i kataloger og slikt..men så må det passe inn med det andre en har osv…Men er fornøyd nå da:) …Klem<3

    5. Veldig ryddig , hjemme koselig og en fin sofa 🙂
      Og jeg handler helst ikke jeg heller .
      Bare når det gjelder 🙂
      Ser jo mye fint , men blir for mye pes inne i butikkene .
      He , mannen min er jo så snill som han er , han drar gjerne og handler det jeg finner i kataloger.
      Her om dagen til og med en bukse 🙂
      Ønsker deg en topper dag 😊

    6. gretashobby: Takk så hyggelig å høre:)Ja en må ha det slik at en kan trives :)….så noen ganger bare må en kjøpe nytt, men gøy når det er på plass…Fin dag du også:)

    7. Lisbeth lone: Tusen takk:) Ja er mye fint å kjøpe, kanskje det at det er så mye å velge i som gjør at det er så vanskelig å bestemme seg…Snill mann du har da:)
      Ha en fin dag du også og klem fra meg<3

    8. GRATULERER med ny salong, den er kjempefiiin 😀 Her skal sofaen også ut og en annen inn men jeg vet ikke hvilken ennå 🙂 Ha en nydelig dag kjære du <3 Goodklæm 🙂

    9. Den passet veldig godt inn, den:) Dus og behagelig ‘stille’ i fargen. Så å si alle møblene mine er enten kjøpt brukt på loppemarked, fått på Finn, fått fra familie og venner og fra bruktbutikker – og det trives jeg veldig godt med:) Jeg får ting ikke alle lengre har og så mange av de eldre møblene var laget for å virkelig vare, så 50talls sofaer er fantastisk gode den dag idag og jeg kan fint se for meg at de holder i mange, mange år ennå:)

    10. Fromfat2phat: Takk, liker det enkelt. Brukt møbler kan være superfint det, og skape en egen stil en trives med er det viktigste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg