PUSHWAGNER

I går på formiddagen var vi på kunstutstilling med ei venninne av meg og hennes mann på Gulden Kunstverk, et kunstgalleri som ligger på Steinberg ,8-10min kjøring fra der vi bor, og dette var første gangen vi var der (det starta opp i 1985) ,helt utrolig å ikke ha vært der før når det ligger så nærme. Men når noen spør om en skal være med får man endelig “ut fingern”. Og stedet var kjempefint og bildene likeså.

Nå er ikke vi sånn spesielt kunstinteresserte, men veldig gøy som en forandring, og jeg har jo hørt om Pushwagner og visste litt om ham, men nå ble jeg interessert i å vite litt mer, og er det fler som er det er det jo bare å lese på Wikipedia.

Gulden Kunstverk har ofte kjente Norske kunstnere som stiller ut, og jeg ser ikke bort i fra at det blir flere turer dit fremmover.

(som vanlig blir det litt tekst under bildene )


Gulden Kunstverk ligger fint til og det er kafè der hvor man kan sitte inne eller ute…

Veldig flott utstillingslokale, åpent og mye lys..

Pushwagner er en av Norges viktigste samtidskunstnere….

Min venninne maler selv og jeg er så heldig å ha flotte malerier hun har laget, kan vise siden….Og her stoppa gutta opp….

Mange kule fargerike bilder, min favoritt var nok “Rosa Cabrolett”…


Over her ser dere min venninnes nye herlige hund “Hebbe lille”…………#blogg  #pushwagner #gulden #guldenkunstverk #kunstgalleri #samtidskunst

19 kommentarer
    1. Kjekt å gå på kunstutstilling. Det blir ofte til at ein ikkje får med seg det nermeste hehe. Eg tror ikkje det er heilt min stil i bilder. Er vel litt gammeldags og tradd når det gjelder malerier eg da. Men sikkert kjekt å sjå.

    2. gretashobby: Det var veldig gøy 🙂 Jeg hadde heller ikke kjøpt de bildene, men veldig kule og spennende å se :)…Fortsatt fin dag <3

    3. Flott sted! Ikke min stil når det kommer til kunst (hvis jeg har noen stil innen kunst), men absolutt verdt et besøk! Herlige bilder! 🙂

    4. Han hadde utstilling i Rosendal i Kvinnherad og, eg hadde tenkt meg ein tur for å sjå, men som vanleg med slike ting, ein tenkjer, men det blir aldri av at ein går.

    5. Knotmerr: Var flotte lokaler og fine omgivelser :)…noen av bildene var veldig fine, men hadde ikke passa inn hos meg :)…Takk og fin Søndag <3

    6. Oldemorbloggen: Der har du meg også, så mye en tenker en skulle gjort, men blir ofte med tanken ja…:)…Ha en fortsatt fin dag 🙂

    7. Veldig stilig utstillingslokale 🙂 Skikkelig lyst og fint ja, der kunne jeg gått og sett og kost meg. Jeg er ikke noe sånn kjempe kunst-kjenner jeg heller. Men jeg liker å gå å titte på bilder, og finne rare kunstverk. Og liker det å dra på sånne gallerier, for kosens skyld også 🙂 Hele happeningen liksom , er kos. Kafe etterpå og alt sammen 🙂 Pushwagner er spesiell ja, og morsomme bilder… anderledes 🙂 Tenker dere koste dere ja 🙂 Klemmer <3

    8. frodith: Ja,ble overrasket over hvor fint det var..:)…gøy med litt forandring fra det en pleier..Likte godt det “rosa cabrolett” bildet…Fin Søndag kveld til deg<3

    9. Flotte og ikke minst fargerike kunstverk , har litt sansen for slike med spreke farger jeg også :o) Og ja er mange ganger man ikke kommer seg noe sted før noen andre drar deg med , i mitt tilfelle hadde jeg f.eks aldri dratt til botanisk hage hadde ikke lillesøster villet og Frodith laget så fint innlegg om det . Men dette er jeg mer usikker på hvor befinner seg , selv om du skreiv noe om det så kjenner jeg ikke til stedet . Og det var en nusselig hund din venninne hadde fått seg da =) Hunder er elsk <33 Ha en fortsatt fin søndag :))

    10. venkesstrikk: …men nå tror jeg nok jeg drar dit igjen om det kommer en utstilling jeg har lyst til å se, men det har jo vært noe der i ca 30år UTEN at jeg har vært der…Vi koste oss <3

    11. cathrinehenriksen: Gøy å se dem i allefall, litt kule :)…Nei Steinberg er et enda mindre sted en Mjøndalen så ikke rart du ikke har hørt om det ..:)
      Ja “Hebbe lille” er helt nydelig :)…Fin kveld til deg <3

    12. Pushwagner er en dyktig kunstner med en ungdomlig karisma. Fine bilder han skaper og har fått mye pr via media enn andre kunstnere. Var selv ikke på utstillingen men det var sikkert endel besøk der. Det var forresten 1 km kunstutsilling ute i Drammen sentrum idag, mange lokale kunstnere hadde utstilling ute så jeg i dag, kjørte gjennom sentrum idag. Gikk gjennom der ifjor og vet at det er mye bra der. Flotte bilder av bilder som er skapt av en meget dyktig kunstner.

    13. Helge: ..ja var spennende å se bildene og løre litt mer om ham :)…tror det var en del folk innom, men ganske rolig når vi var der …Utstilling i Drammen i dag, det visste jeg ikke…gøy det skjer litt rundt omkring..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg