“Lett” lunsj..

I går hadde jeg koselig lunsjbesøk av ei svigerinne, og da er det enkelt og greit å servere noen hjembakte horn(som jeg tidligere har lagt ut oppskrift på) og rundstykker, og litt pålegg som er “ganske”sunnt, ost ,skinke ,egg og syltetøy.

Legg merke til.. ikke majones, ikke rekesalat eller rømme…..men masse grønt i stedet….Og til kaffen etterpå litt frukt og mørk sjokolade…Trenger ikke være ALT for usunnt for å være godt….Ha en fin dag !

 


Jeg bakte ferske horn på morran, rundstykkene har mann min bakt….


#twinings #juice #lunsj

#blogg #frukt

 

24 kommentarer
    1. Det der ser utrolig fristende ut. Nå ble jeg faktisk sulten. Og det er i grunnen ganske sjelden for tiden 🙂 Fikk lyst å bake horn selv, så skal finne frem oppskriften din. Men bakingen blir nok ikke før senere denne helgen, for i dag står litt andre matlagings, og kakepynte ting på planen 🙂
      Heldig svigerinne må jeg si, som kom til så flott dekket bord 🙂
      Ha en kjempefin fredag <3

    2. Det så veldig deilig ut <3 Jeg liker IKKE majones, rømme eller dressing, så jeg hadde kost meg veldig hos deg altså 😀 Bare sunne og gode ting der, og MØRK sjokolade, ja takk <3 Ha en koselig fredag også 🙂 Klemmer <3

    3. Såg deilig ut det der da. Hadde eg vore hos deg hadde eg etterlyst smø og ekte majones og så tatt bare litt børd med masse pålegg hehe. Det er det eg syns er sunt. Og den mørke sjokoladen da. klem

    4. Jeg er den heldige svigerinna 🙂 takk for i går 🙂 Lunsjen var kjempegod og jeg koste meg 🙂 I dag baker jeg horn he he. Ha en flott fredag.

    5. Dette så lekkert ut. Mye mer delikat enn om det hadde vært majones ol. Hadde blitt kjempefornøyd hvis jeg fikk dette servert!
      Ha en finfin fredagskveld!

    6. Sølvi: Haha..takk, de lunsjene du serverer overgår jo dette da, men ja dette smakte det..
      Kos dere med horn og fin fredag dere også 🙂

    7. gretashobby: Takk, ja det er jo lurt, lite brød og hauger med pålegg…var glad i majones før, men nå savner jeg det ikke…Mørk sjokolade er digg :)…Klem til deg 🙂

    8. frodith: Tusen takk, jeg kan spise litt av det om jeg får hos andre…men smaker mye bedre uten..:)…En sjokoladebit må man ha, og helst mørk…:) Fin fredag og stor klem <3

    9. outofoffice: Håper du koste deg med lunsjen….Takk, og noen ganger får jeg lunsj hos henne og den er MINST like god..:) God helg 🙂

    10. Bare til orientering!,Lunsj hos meg overgår ikke lunsj hos deg. Men,takk allikevel :):) Horna mine ble nesten like gode som dine Hehe :):)

    11. Eva: Takk så hyggelig, håper du har fått i deg litt mat som smakte :)…Sånne fine horn er veldig godt, selv om grovt er bedre sånn til vanlig…men skal være litt ekstra når man får besøk…
      Stor klem til deg <3

    12. Bare gjett at jeg ble sunn på et vipps nå 😀 Det der ser jo bare sååååå godt ut at slurpeslarp liksom <3 <3 <3 Tror det må bli slik lunsj en av dagene 😀 Good kveld og good klæm <3

    13. Åh, dette så utrolig godt ut! Og så flotte de hornene var! Husker jo du sa at din mann er tidligere baker, var det ikke? Tydelig at han har kunstene i behold fremdeles – rundstykkene så også kjempegode ut:) Hornene ser perfekt ut for slik som jeg liker dem; en fin, gyllenbrun farge som farger dem samt sesamfrø som jeg elsker – åh, må be mamma om å bake nå, haha – skikkelig fristet her jeg sitter:D

    14. Fromfat2phat: Han har vært baker , stemmer det 🙂 og nå er jeg blitt ganske flink også…øving gjør mester..syntes det har blitt gøy å bake ..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg