KAFFE, KAKER OG BICEPS !

En rar blanding kanskje, men som flere vet er jo mann min og jeg ofte å tar en kaffe når vi handler til helga, nå i ferien har det blitt litt oftere og gjerne en kakebit også, men det får det være slutt på når ferien er over. Da får det bli grovt rundstykke igjen . Ja så var det den bicepsen da..hehe.. bare så enkelt som at da jeg skulle legge inn noen kake og kaffe bilder, syntes jeg armen til mann min kom så tydelig med på bildet at jeg rett og slett syntes overskrifta passet så godt …og ja han er sterk !


#kaker #biceps #kaffe #sommer #blogg

10 kommentarer
    1. Hi-hi, ja han så veltrent ut 🙂 Og passet inn som et godt alibi for litt kakespising synes jeg 😀 Dere kan trygt gumse litt kaker 🙂 Og det så ut som gode kaker også 🙂 Nå fikk jeg også lyst på kake, men her blir det nok is i stedet for…etterpå 😉 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    2. Kakespising i ferien er en fin ting. Folk flest gjør jo så mye rart i ferien som man ikke gjør ellers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg