EN NY OVERNATTINGSTUR…JIPPI !

Da er vi tilbake fra et døgns opphold på “Farris bad ” i Larvik…eller vi har vært hjemme noen timer og slappet av litt nå….

Jeg har selvfølgelig tatt VELDIG mange bilder, så tar litt tid å få lagt dem inn på dataen , og så velge hvem jeg skal bruke.

Men det kommer nok et par innlegg fra oppholdet snart…vi hadde det veldig koselig og været var jo topp da .

Går av en eller annen grunn rundt å nynner på “…i mitt eget Blue Hawaii….i mitt eget Blue Hawaii…”

Påvirket av været muligens….


#farrisbad #larvik #sommer #sol #blogg #hawaii #elvis

10 kommentarer
    1. SÅ koselig at dere fikk en liten tur 🙂 Gleder meg til bilder 🙂 Jeg skal på skogstur, med overnatting med venninne i morgen. En natt 🙂 padle kano og sånt også 🙂 Farris bad har jeg hørt om ja 🙂 Stor god og varm nattaklem til deg <3

    2. frodith: Ja det er deilig med noen små turer, kunne vært med jobben til mann min på Farris bad i vinter ,men da orket jeg ikke,så da hadde vi lyst å prøve nå…var veldig bra, men litt i største laget der… Kos deg på tur med venninne..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg