DAGENS LUNSJ

Som jeg skrev i det forrige innlegget i dag , tenkte vi oss en tur til Drammen for å spise lunsj…og lunsj ble det !

Vi valgte å ta en tur på Skutebrygga , som ligger så fint til med utsyn over elva og båtlivet !

Valget falt på rekesmørbrød, og det var sååååå godt , også så mye! Måtte “lasse” litt over til mann min jeg..

Har egentlig tenkt å ha reker flere dager hjemme her, men ikke funnet noen som har fristet enda, så dette passet jo perfekt, og så slapp vi å skrelle dem også, selv om det jo kan ha sin sjarm.


Skutebrygga i bakgrunnen………………………………………………………………………………Majonesen lot vi ligge…………….

Ikke for mye folk heller….#sommer #sol #drammen #skutebrygga #blogg….

18 kommentarer
    1. Nå fikk jeg sykt lyst på reker! 🙂 Det er blitt koselig i Drammen. Sønnen bor der også. Tror jammen jeg på ta meg en tur på besøk! 🙂

    2. Ser jo virkelig så sommerlig lett og godt ut 🙂 Jeg har ikke spist reker mange ganger i løpet av mitt liv. Og de få gangene jeg gjør det, så er det med forsiktighet. Pga. allergi. Men noen få kan jeg alltids spise uten for store konsekvenser….for det er jo noe med det man ikke kan spise…det er jo bare såååå godt, og såååå fristende 😉
      Kos dere videre i sommersolen 🙂

    3. Det er fint på Skutebrygge, finner man en plass i skyggen ute nå om dagen er det perfekt. Ikke så ofte jeg er der så det er på tide med en tur ditt igjen. God mat og fin service der.

    4. Knotmerr: :)…Drammen er blitt superfint ! Så hyggelig at sønn din bor der, da får du ta ham med på Skutebrygga og spandere lunsj ..:)

    5. Eva: Reker er jo kjempegodt, så dumt du ikke tåler det….Har en del frukt og nøtter jeg ikke tåler,det er også litt kjedelig ,men man venner seg til det…:)
      Ha en super dag <3

    6. Helge: Kjempefint sted .Vi er heller ikke så ofte der ,men det skal jo være litt ekstra kos nå i ferien:)…måtte ha litt skygge ja…Ha en fin dag..!

    7. Fromfat2phat: Stedet har en flott beliggenhet, og nå var det ikke så overfylt med folk…så da kan en virkelig kose seg ..Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg