ET LITE SPØRSMÅL?

Om jeg ikke har fått sett over hvem som har lagt ut noe nytt der det står : Venners siste innlegg en dag og kunne tenkt meg å sjekka om noen hadde lagt ut noe jeg kunne tenke meg å lese,

får jeg bare “rulla”meg et visst anntall nedover , før det stopper , som på bildet ..der kommer jeg ikke lenger, om noen hadde lagt ut noe på morgenen f.eks

Nå er det noen blogger jeg uansett sjekker ,ved å gå inn på bloggen deres….men, så var det de jeg ikke visste at jeg hadde lyst til å lese…skjønner ?

Er det noe jeg kan trykke på for å “rulle”videre nedover…

(litt dårlig bilde…)

 

8 kommentarer
    1. Nei, jeg tror ikke det…jeg tror du må bare huske på hvem du vil lese og besøke, og klikke deg inn på egenhånd…ELLER så må du stå opp tidligere å HENGE I hele dagen 😀 He-he…bare tuller..Men tror ikke det er noen sånn ekstra rulleknapp nei..

    2. frodith: OK :)…hehe får begynne å sette vekkeklokka på “grytidlig”…nei om ikke andre kan det heller er det nok bare sånn….Nå begynner det å tordne her , så får slå av datan litt …Klem <3

    3. Har du bloglovin får du en liste over alle du følger og da kan du se alle innlegg som er postet siden du var der sist.
      Eg har inntil 200 innlegg på min blogglovin pr dag , men er jo ikkje nett alt eg leser fordi eg også har venneliste <3

    4. cuskima: Ok, har ikke blogglovin, får høre litt med guttane mine om de eventuelt kan hjelpe meg med noe sånt 🙂 Takk for svar,og klem til deg <3

    5. Akkurat det der har jeg også lurt litt på. For jeg har ikke alltid anledning hver dag til å gå inn hit og kikke, men synes det er veldig ok å ha litt å lese på når jeg endelig har tid 🙂
      Så nå følger jeg med på hvilke svar du får 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    6. Eva: Bra det ikke bare var meg som lurte 🙂 Noen som nevnte blogglovin, så da får jeg høre litt mer hva det innebærer etter hvert….Sov godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg