DAGENS UTSKEIELSE

Eller egentlig er det ikke en utskeielse , for jeg slanker meg ikke, men de som har lest bloggen min før, vet at vi spiser ganske (legg merke til GANSKE…)sunt her i huset.

Det er selvfølgelig pg.a at det antageligvis er det beste (legg merke til ANTAGELIGVIS…hehe..), men mest forde vi syntes det smaker best.

Så når vi er å handler og tar en kaffe blir det som regel et  grovt rundstykke med ost og skinke.

Men siden vi har ferie nå følte vi for litt forandring…så da ble det marsipankake på oss, veldig godt ,men vi fant ut etterpå at det fint hadde holdt å dele et stykke.


Rosa kake til meg siden jeg er dame …neida, siden jeg ikke tåler valnøtter, som jeg elska før…savner å spise det egentlig..

#gullskogensenter  #kafekvisten #gullskogen #marsipankake #sommer #sol #blogg #drammen #mjøndalen

17 kommentarer

Siste innlegg