EGO..1..

Ser mange som skriver innlegg ..10 ting om meg selv…e.l ..jeg syntes det er veldig hyggelig å bli litt “kjent” med personen bak bloggen,så jeg syntes slike innlegg er veldig ok..

Nå tenker jeg at jeg av og til skal skrive et innlegg litt i den stilen, men tar en ting om gangen..

og skriver da under tittelen EGO…(så da trenger ikke de som ikke er interessert å lese det…hehe..)

Først kan jeg starte med å fortelle at jeg ikke bruker  noe sminke til hverdags ikke engang om jeg skal i butikken, er veldig ujålete av meg .

Skal jeg møte noen på en kafè eller noe slikt  tar jeg på litt maskara ..og er det fest drar jeg til med litt solpudder..og på antrekksbildene… blir det litt pudder på nesa og på det blå under øynene..

 

Her usminket (men det så dere kanskje..hehe…) med sinnarynke og det hele (bildet er fra i vinter )..

 

35 kommentarer
    1. Ja se der lærte jeg noe nytt om deg , trodde du likte å sminke deg litt men der tok jeg vist feil 🙂 Uansett da er du jo flott uten sminke da , og det lille du bruker kan jo så vidt kalles sminke så =) Sikkert bra for huden din det 🙂 Selv må jeg nok innrømme at jeg er litt av en jåle 😮 Haha….Ønsker deg en fortsatt fin dag videre ;-D

    2. cathrinehenriksen: Minimalt med sminke her i gården, kjøpte et solpudder for 20år siden og det er det jeg bruker enda,samme boksen ..hehe…men liker å pynte meg og føle meg “fin”når jeg skal noe altså :)…Klem <3

    3. Du har jo glød i huden, pene øyne og et vinnende smil. Trenger ikke sminke da 🙂
      Selv sminker jeg meg hver dag. Øynene altså. Hud og alt ellers synes jeg er ok som det er…men øynene trenger litt markering. Jeg er så lys at det ser ut som jeg ikke har hverken øyenbryn eller øyevipper 😉

    4. Eva: Tusen takk :)…de fleste jeg kjenner på min alder sminker seg hver dag..syntes det er så behagelig uten jeg, men ser jo at det frisker opp med litt, så om jeg skal være “riktig fin”er det greit å ha på litt…<3

    5. Du er vakker uten sminke <3 Jeg bruker heller ikke noe særlig sminke til hverdags. Litt maskara 🙂 Når jeg skal noe så bruker jeg endel, elsker egentlig å sminke meg.. er bare for lat til å gjøre det hver dag hehe 🙂

    6. Anne: Ååå takk for det <3...jeg syntes om jeg prøver å ta på et "tjukt" lag sminke, føler jeg meg så unaturlig...men litt fremhever jo på en fin måte...:)

    7. Nydelig uten sminke !! Skulle gjerne gått mer uten jeg også, men har ikke så jevn og fin hud som jeg skulle ønske jeg hadde 😛 Men i perioder er jeg ikke så nøye på det uansett 😉 I andre perioder er jeg sykkt jålete og diller fælt 😛 Haha, men ja, fin å få vite litt mer om deg, vil vite mer !! 🙂

    8. Enilorac Nesenra: Så hyggelig sagt 🙂 Det med å gå uten sminke er nok en vanesak, har man først begynnt med det føler en seg sikkert “naken”uten 🙂 Det kommer mer…hehe..<3

    9. Herlig Annebe, jeg er ganske lik deg på det området. Ingen sminke til vanlig. Kan gå hvorsomhelst uten… Men hvis jeg skal ha LITT på en dag, på jobb eller skal på cafe eller lyst å gjøre meg LITT pen, da blir det mascara, og ingenting mer. Ikke kremer eller pudder heller 😀 Deilig å slippe 🙂 Jeg får duge som jeg er 😀 Sor klem til deg <3

    10. Herlig!
      Du er heldig da som både har fin hudfarge og markerte øyne uten sminke! Pen dame <3
      Her er det dagkrem og mascara hvis jeg skal på butikken 😀

    11. frodith: Deilig å ikke tenke på det “peset”hver dag 🙂 Og så føler man seg litt ekstra fin når man tar på litt…skjønner godt om noen føler de må sminke seg også, men de fleste bruker ALT for mye…Fortsatt fin sommerkveld <3

    12. Fru Stussli: Tusen takk, hudfargen er ikke så verst, men jeg har både rynker og pigmentflekker..hehe…Har ei venninne som sa en gang ,at om hun ikke sminka seg …så man ikke forskjell på forran og bak….da er det jo greit med litt, men ikke for mye 🙂

    13. Bruker heller ikke sminke. Pleier å si at jeg heller sover en halvtime ekstra enn å stå opp tidlig for å sminke meg. Men det hender det blir litt krem, mascara og rouge. For det meste bare mascara.. 🙂
      Og jeg er enig med de over her, du ser flott ut uten sminke!

    14. Du er vakker som en blomst så da trenger man ikke sminke såklart <3 Her taes alle hjelpemiddler i bruk men bare av og til for til daglig bruker jeg null sminke 🙂 Goood klæm og riktig goood natt Annebe <3

    15. Ann: Bedre å bruke en halvtime på soving da ja :)..og da er det jo ltt mer forandring de dagene en skal være litt ekstra fin :)….Og tusen takk <3

    16. ladyaugust: Takker så mye, artig sånn av og til, men føler at jeg ikke “blir meg” med for mye..men det kommer jo litt ann på hvilken stil man har og hva man ønsker å “uttrykke”…
      Masse klemmer til deg også <3

    17. Flott er du! At skjønnheten kommer fra det indre passer bra på deg! Det skinner igjennom, du stråler jo! 🙂

    18. Knotmerr: Åå tusen takk, nå ble jeg”litt kry”…glad du syntes det i stede for å legge merke til alle rynkene …”kvia”meg litt for å legge ut såååå nærbilde..hehe..:)

    19. Du er jo pen all natural da
      når eg går uten makeup spør folk om eg er syk -ikkje for at eg bruker supermasse,men eg blir helt endimmesjonrll uten,lysegrul hud og null vipper eller bryn, når eg var yngre brukte eg MYE eller ingenting -alt ettersom 😀

    20. cuskima: Snille deg <3..om man føler seg mer "vell"med sminke er det jo helt ok å bruke det..
      Jeg brukte alltid knall rød leppestift på fest da jeg var yngre...og syntes jeg at jeg var såååå fin...nå blir jeg helt "grusom"med knall leppestift..hehe.. Klem fra meg <3

    21. Eg har gått gjennom de fleste faser ang farger og tone opp og ned 😀
      Før ble eg sykt brun om eg solte meg eller ei,men nå tar eg endel medisner som gjør at eg ikkje skal ha så mye sol.
      Min hudfarge kler bedre farge enn å være lys -og derfor ser eg lettere *syk* ut
      Har tilogmed vært hos legen og uten makeup sier de at eg ser så sliten og utvasket ut hahahaha og lurer på om eg har fex gulsot pga hudfargen. Så det er ikkje pga eg er så forfengelig, eg bare orker ikkje *forvare* at nei eg er kkje syk hahahaha

    22. der lærte jeg noe nytt om deg:)
      men du ser jo kjempe bra ut da!!
      her bruker jeg selv mascara eyliner til dagelig, jeg går faktisk ikke ut uten det, følte det var litt flaut og si, men det er nå sånn det faktisk er=) hahaha

    23. Moving On: Så hyggelig <3 Ja vet mange, også unge som ikke viser seg uten sminke, har nok med vanen å gjøre...Fin kveld til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg