…OG ENDA LITT TIL FRA ÅSGÅRDSTRAND

Men da blir det ikke mer. Ikke i denne omgang i allefall, men bading og god mat hører jo med til en fin ferietur..så noen bilder fra det også…

Selv om jeg selvsagt hadde ønsket å ha valget om å dra utenlands (men det orker jeg ikke pr i dag), manglet det ingen ting her for at det skulle bli en

minst like fin opplevelse som en “syden” tur…og så passer det meg godt å kunne dra hjem etter et døgn,så kan vi heller ta et par småturer til i sommer.

Har blitt “ekspert”på å finne små koselige steder med kort reisevei…steder jeg kanskje aldri hadde dratt til om jeg var i god form, “så aldri så gæli”…osv


Hamburger på kvelden smakte…og siden vi er så sunne til vanlig er det deilig å skeie ut av og til…

På vei til hotellfrokost…

Utrolig fin spiseplass…særlig i solskinn…

Kan jo ikke savne “syden” når det er slik..

Fant oss en rolig plass på stranda…

Ikke Bo Derek akkurat men…. hehe…#sommer #sol #blogg #åsgårdstrand #bikini #thonhotell #norway #hotellåsgårdstrand

20 kommentarer
    1. Åhhh så herlige bilder 🙂 Kjenner meg igjen der, mitt lille paradis i Vestfold. Har overnattet der to – tre ganger, og veldig koselig hotell. Kjenner meg igjen også i det du skriver med kort reisevei og korte turer, føler også at jeg har det sånn 🙂 Men ikke noe galt med det. Viktig at du koser deg når du først er der, og det ser jo at du gjør 🙂 Åsgårstrand i mitt hjete <3 Sommerklem til deg 🙂

    2. MOONBEAMSCORNER: Takker så mye<3 Første gang vi er der, men blir nok ikke siste 🙂
      Godt man har evnen til å kose seg med "de små ting"...Klem til deg også<3

    3. Herlig, dere er jo som i syden likevel dere 😀 Du likner jo en Bond-dame der du stiger opp av vannet 🙂 Ja, jeg liker også å feriere i Norge, overalt 🙂 Et tips til en perle til,om dere vil en tur til : Langesund i Bamble kommune i Telemark, om du ikke har vært der. BIttelite og fint, og konserter på Wrightegaarden. SKikkelig fint sted. Og Holmsbu <3 Små søte herlige plasser begge to 🙂 klemmer <3

    4. frodith: Ja vi mangla ingenting der:) hehe og takk<3
      Holmsbu har vi vært..nydelig sted...Langesund har vi så vidt vært innom på en kjøretur for mange år siden ,og det så veldig koselig ut der 🙂 Ha en fin dag <3

    5. hva skal man til syden og trakte etter når syden har kommer til oss i år!:)
      ser ut som en utrolig fin tur, etter bildene og dømme, var mye friske og fargefine bilder!:D
      ha en god sommer videre og kos deg mye 🙂

    6. Så heeeeelt herrrrrlig ut! Ser stranden er like grovkornet som når jeg tråkket mine barneføtter der, husker mamma kjøpte hvite badesko til meg for jeg hadde alltid problemer med bena:-P Heh, minner altså! Nei…nå må vi dra en tur tilbake dit, det er sikkert!!!!!!:-D

    7. Den Lykkelige Amateur: Jeg skal helt sikker dit igjen i allefall…du bor kanskje langt unna nå…ellers burde du ta en tur ja :)..og selv om det var mye folk på deler av stranda, gikk det fint å finne en rolig plass…Så hyggelig at du liker bildene Fortsatt fin dag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg