FERIETID

I går begynnte  mann min ferien ,før jeg ble syk startet vi i fler år ferien med å kjøre rett til København første dagen..og være der noen døgn.

Nå er det fem år siden  og jeg har hatt noen år uten å orke å dra av gårde, men i fjor var vi på et par overnattinger igjen,

 ikke så langt ,men det er ikke så viktig…

Og i går dro vi med en gang han var ferdig på jobb til Åsgårdstrand  (7mil dit)og lå ei natt på hotell ,for å få litt feriefølelsen..(ei natt på tur er bedre enn ingen ting )

Var veldig koselig..må jo bli bra med så deilig vær… nå er jeg litt sliten  så skal legge ut flere bilder fra turen senere

(Og jeg har ikke telefon med internett, så har ikke fått lest noen blogger…tar det igjen senere…)

 Vi starta jo selvsagt oppholdet på en kafè….


Munch bodde jo i Åsgårdstrand….

Årets første softis på meg…     #åsgårdstrand #munch #sommer #sol #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg