BLOMSTERKRANSER

Hadde jo et tidligere innlegg ,der jeg forsøkte meg på en blomsterkrans, det var en fin måte å slappe litt av på syntes jeg..

så nå har jeg laget et par stk til….

Deilig å sitte ute på terassen å la tankene “flyte” litt, kransene varer ikke så lenge…men her er det, for meg, veien som er målet….

I tillegg kan jeg jo blogge om det…snakk om TO FLUER I ETT SMEKK !

Her har jeg brukt blomster fra hage/terasse..og kjøpte et par hårbøyler til å feste blomstene på..da går de selvfølgelig ikke helt rundt.


Litt overeksponert bilde..men får vel et visst inntrykk alikevell

Her har jeg bare brukt markblomster i blått og lilla..

Bildet under er av den første kransen , fra forrige innlegg om blomsterkranser..

#sol #sommer #blomster #glitter #blomsterkranser #blogg #norway

 

 

 

9 kommentarer
    1. Så fine 🙂 Du koser deg med blomsterkransene 🙂 Det er virkelig sommer det der 🙂 Lurt med bøyle også, da sitter de jo skikkelig 🙂 <3 klemmer <3

    2. Kjempefine Anne 🙂 Hva bruker du rundt stilkene, det grønne og er det tynn ståltråd? Og hvordan fester du de til hårbøylen?

    3. Monica: Takk,…kjøpte den blomsterteipen og ståltråden i blomsterbutikken på bs…
      så holder jeg bare en og en liten bukett innat bøylen (eller en ståltråd som som jeg passer rundt hodet)
      og fester med ståltråd….som jeg snurrer rundt en og en bukett…<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg