SOMMERFEST VED TJERNET

I går var jeg på en veldig hyggelig fest med kolleger, lenge siden jeg har vært med på noe slikt nå, og jeg koste meg veldig..

Vi var invitert hjem til ei som bor helt nydelig til ved et tjern i Mjøndalen, og hu hadde gjort istand så utrolig fint.

Nå var ikke været helt på topp,men det la ingen demper på humøret.

Vi var ca 20stk…men har ikke så mange bilder av folk, da ikke alle ønsker det

(skriver litt under bildene)

Vertinna hadde dekket bordet, en sommerfest verdig…og vel så det !

Tenk å bo slik….


Maten var kjempe god…drikkinga tok jeg veeeeeldig pent, siden det er så sjelden for tida…men litt smakte..

Slik pynta jeg meg , ikke mye sommerlig , men måtte tenke på å holde seg varm…Vertinna øverst i rosa, hun sto for store deler av  underholdninga også..


Hyggelig stemning …og kos…


Kaffe og kaker …nam !

#sommer #sol #sommerfest #partytelt #party #blogg #norge

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg