RASKT PÅFYLL

Om man er i butikken og det bare er noen ting man MÅ ordne, er det lurt å sette seg ned å få litt påfyll.

Ofte skal man bare skynde seg å gjøre en ting til..og spise når man kommer hjem, det ender ofte med vondt i hodet.

Denne greske youghurten har jeg fått litt “dilla” på, litt vanskelig å røre ut  honninga med plastskje..men det går..

Bør prøves om du liker youghurt og ikke har smakt den..

Og i dag er det ekstra viktig for meg å ha igjen litt energi…for jeg er bedt på sommerfest med kolleger i barnehagen…


#youghurt #synnøvefinden #sol #gullskogenkjøpesenter #blogg #drammen

6 kommentarer
    1. Akkurat yoghurt er noe jeg skulle ØNSKE jeg likte… Jeg liker det ikke, men jeg har lyst til å like det, fordi det er så mye gode smaker og sånt 🙂 Skal øve meg en gang….men ikke ennå 😀 Håper du har en fin dag <3 Klem<3

    2. frodith: Jeg måtte også lære å like det..første gang jeg smakte var på utvekslingstur på barneskolen., bodde hos en familie i Enkjøping i Sverige, moren spurte om jeg ville ha youghurt, jeg hadde aldri smakt det før å sa at jeg kunne prøve, jeg syntes det var grusomt,men turte ikke si det, sa bare at det var godt men ikke orka mer, hun satte den på kjøla og jeg fikk den igjen to ganger før den var spist opp..hehe…syntes hu morra burde skjønt at jeg ikke likte ;)…men nå er jeg veldig glad i det <3

    3. Uff, stakkar lita…Synes jeg ser den lille Annebe som sitter der med Yoghurten, og som er kommet ut for 3 gang liksom.. 😀 Helt enig, hun burde skjønt…men kanskje hun skjønte…og VILLE du skulle lære deg det. Mulig en veldig klok dame 😀 Ja, jeg må øve meg litt jeg også 😀 Snart… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg