“HEIE” LITT PÅ ANDRE

 Jeg syntes det er viktig  å prate litt med andre om ting de driver med, uavhengig av om det er mitt interessefelt.

Jeg syntes det er gøy at folk driver med ting de trives med, om det er musikk, muskler ,blogging,sykling,bingo,matlaging…osv….spiller ingen rolle..

(så lenge det ikke skader andre )

 Det er jo disse tingene som gjør denne personen unik, jeg trenger jo ikke høre en hel masse, men vise at jeg bryr meg…

 


#fitness #gitar #metallica #blogg #hverdag #norway #sommer #sol

 

18 kommentarer
    1. Det er jeg helt enig i! Så heia deg også som sliter med det du gjør men likevel er oppegående og blid og inspirerer andre! Respekt!

    2. Flott skrevet 🙂 Jeg heier også gjerne på andre, – det mener jeg er viktig. Lytte er en god egenskap, for om man ikke har samme interessen kan det være interessant det som blir en fortalt 🙂 Man kan da også lære en noe 😉
      Slik six-pack har jeg å forresten ! 😉 ….. den er bare godt isolert…… for å unngå skade 😉 *ler*

    3. Finnes nok fler som er enige 😉
      hehe… nei nei… og jeg ligger nok dårlig an om jeg tar av “isoleringen” 😉 Men livet er så mye mer, så jeg lever godt uten også 🙂

    4. Jeg er så fullstendig enig med deg i dette:) Det betyr så mye for folk å føle at de blir hørt og at folk viser interesse for en – alle ønsker vi å bli sett og det tar så lite å gi folk dette, synes jeg, så det er jeg absolutt for at vi alle skal gjøre mer av:)

    5. Enig, det burde ikke være så vanskelig for folk, det tar ikke så mye av en og vi kan alle avse et smil og noen hyggelige ord:) Det gjør så mye. Og tusen takk, så fint sagt♥ Jeg er veldig glad i mennesker og synes det er viktig å løfte opp folk, samtidig er jeg alltid ærlig med det, jeg kunne ikke fått meg til å komme med falsk smiger, det skal være ekte skal det virkelig bety noe:) Og jeg synes det er viktig å se mennesker, alle trenger å bli sett og bli satt pris på er alltid godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg