TO SMÅ TIPS

Veldig deilig å ha med en boks friske grønnsaker, ferdig oppdelt på tur, smaker mye bedere en masse boller og kaker,

(men en sjokoladebit til kaffen er jo godt da,) tror barn også syntes dette er minst like godt, så kan man variere med det 

man liker best….

#frukt #grønt #sol #sommer

Og så må jeg vise dere denne fine, praktiske paprikabeholderen som er ypperlig om man har igjen en halv paprika, holder seg sprø og fin.

Vi kjøpte vår på Hadeland glassverk, men finnes sikkert andre steder også. Så i en butikk her om dagen at de hadde slik til sitron også…

#hadelandglassverk #hverdag

14 kommentarer
    1. Ja, har bestandig med noe knasende sunn mat på tur 🙂
      Godt å friskt, er det, Mørk sjokolade er jo sunt.
      Ønsker deg en fin sommerdag:)

    2. Friske grønnsaker og rå er utrolig godt…. Min lunch i dag ble en tomat med litt fetaost, nam nam! En venninne kjøpte seg en sånn til å ha paprika i hos Kitchen ;o))

    3. Med god planlegging og grønnsaker i hus er det alltid mulig å ta med seg en sunn snackpack på tur 🙂 Morsom og dekorativ paprikabeholder 🙂

    4. Kjempesøt paprikaholder da 🙂 Jeg synes også det er deilig med grønnsaker i varmen, ha med paprika og spise som snacks i varmen er faktisk veldig godt 🙂 Man orker jo ikke SÅ mye mat liksom så grønnsaker er topp.Og i dag skal jeg lage litt wok, for det er deilig også, når solen har gitt seg litt 🙂 Klemmer <3

    5. Vera Lynn: Elsker det, Fetaost er så godt ,men mann min liker ikke det og da “gidder” ikke jeg heller…dumt ! Men når jeg kjøper salat ute blir det gjerne fetaost også. Kitchen har jo det meste av småting de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg