CARDIGAN…….I OVERFLODS NORGE..

“Jeg tok en titt i går i kleskottet mitt , for å finne no reint som ikke var slitt…….”

I går fant jeg frem cardigan jakkene mine, og dette er de jeg fant rett inn i skapet (skjuler seg nok noen flere  rundt omkring i huset )

Ble nesten litt flau da jeg fant ut at det var 15 stk, alt for mange, men til mitt forsvar har jeg hatt flere av dem i mange år,

og så er det mitt favorittplagg, men trenger ikke kjøpe nye på en lang stund !


Nok å variere i …lever i et overflodsland….

De enkle grå er favorittene…hadde ikke trengt så mange flere egentlig…..#cubus..

Den grønne, mønstrete over, har jeg også brukt mye….#indiska………………………………….#mote #sol #sommer

 

33 kommentarer
    1. Cardigan er supre plagg ! En kan fort få mange nok ja, men jeg er veldig glad i mine 🙂 – og mistenker det kommer et par nye i skapet om ikke så lenge….

    2. Du vet det at det man har for mye av, får man aldri nok av 😉 Jeg liker veldig godt cardiganjakker, men har på langt nær så mange som deg…… Men når det kommer til kjoler, så har jeg vel mellom 50 og 60 😉

    3. Se der ja, i alle farger 🙂 samler seg fort opp, når de ikke er slitt heller, så blir de jo liggende i skapet:) men praktiske jakker og ha da, kan brukes i enhver anledning egentlig ! Til bukse, kjole og skjørt, og de går jo ikke av moten 🙂

    4. finn.no er en fin plass ¨bli kvitt dem du ikkje bruker og noen får noe og du får mer plass -og beholder de du elsker og bruker mest :D:D

    5. Jeg liker også sånne tynne deilige jakker, må kunne ha singlett på meg, og jakke utenpå, det er deilig. Spesielt om sommeren, for plutselig er det varmt 🙂 Og da er det veldig greit 🙂 Fin den grønne med mønsterstrikk.. 🙂 klem <3

    6. Jeg har ingen og har heller aldri hatt det… skjønner jeg må ut og handle inn noen i forskjellige farger 🙂 Utrolig praktisk plagg da 🙂

    7. lulltove: Det var godt sagt..hehe….
      Kjoler har jeg bare 4-5 stykker av (men har noen skjørt ), syntes det er så fint med kjole, men finner så sjelden fassonger som kler meg…50-60 stk…wow…:)

    8. Gir aldri til fretex -de tar så høye priser at de som ikkje har råd å handle i vanlige butikker blir lurt -og dekaster ofte helt fine ting elelr nekter å komme å hente flotte møbler.
      Gir heller bort på finn -da kommer det til folk som trenger det og som slipper å betale :))

    9. Så bra, da er det ikke bare meg:)hehe Jeg har sluttet å vise bilder av klærne mine. Da jeg fikk kommentar om at det var noen som aldri hadde sett så mye klær før, ble jeg litt flau. Og ja, jeg jeg har sikkert en god samling cardigans også. De er jo SÅ praktiske, og klart man må ha litt i alle farger. Man vet jo aldri hva man skal matche. -Men ofte har jeg ingenting å ha på meg;) hehe.
      Siden jeg er innom her, må jeg gi deg kompliment! Jeg har ofte kost meg med bildene dine. En voksen dame som liker å kle seg, som viser det på bloggen, og tar seg så bra ut, finner man ikke så ofte. Jeg syns det er kjempeflott!

    10. Oisann, sånne mengder har ikkje eg nei. Har vel berre jakker eg har strikket sjøv tror eg og noen hette kose jakker. 3 av kvart. Har ikkje så mye klede eg

    11. Livsrom: ..hehe, er ofte slik at jo mer man har ,jo mindre å ha på seg 🙂
      Tusen takk, det var en veldig hyggelig kompliment å få..syntes det med klesbilder er litt gøy
      å holde på med, så hyggelig å høre at noen liker det ….Kem fra meg !

    12. gretashobby: Faktisk mye bedre å ha noen ting man liker godt, og om det er selvlaget er det jo ekstra fint (om man er flink med håndarbeide da….) ,egentlig litt “masete” å ha for mye…men jeg har ikke tilsvarende mye av andre typer klær….heldigvis…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg