HAGEOPPDATERING

Har jo skrevet litt om epletreet vårt og litt andre småting i hagen , så her kommer en liten oppdatering på hvordan det er der nå.

Vi måtte jo beskjære epletreet veldig ,og så ny plen på store deler ,så det er litt blanding av hage og vilt for tiden, men har sin sjarm det også.


Ble først litt skremt , da jeg ikke så noe kart på epletreet, men så dukka de opp på den ene greina etter den andre…puh !

Bare for å minne om eplene fra i fjor…håper de blir like fine i år…

Alltid mye frukt på pæretreet, har fått en del tips på bloggen om hva jeg kan bruke de til, jeg tåler ikke å spise de som de er….må kokes/stekes

Lyserosa peoner, som er i fra hagen til besteforeldra mine, de står litt skyggefullt, så kommer litt sent..

Rips, om ikke trosten tar dem før meg, fryser jeg de ned med sukker over og bruker til is…nam, nam

Koselig med villjordbær i hagen…..#sommer #sol #peoner #jordbær #epletre #pæretre

14 kommentarer

Siste innlegg