FOR Å BALANSERE DET “PERFEKTE” LITT

Siden det har blitt en del innlegg fra meg i det siste, fra koselige turer ,deilig mat. pene klær ,blomster o.l..

Legger jeg her ut noen ikke så “perfekte” bilder ,noen nye og noen fra tidligere innlegg..

Syntes selv det er mye koseligere å se på litt penere bilder og innlegg, skjønner jo at folk ikke  har alt på “stell”selv om det er det som blir lagt ut..

Så bare for å balansere det hele litt før det kommer nye  “perfekte”innlegg fra meg…(humoristisk ment altså )…men sant !

 
Burde vel vært kasta for lenge siden (nå er det gjort )

Kjøpte notatbok og postitlapper for å notere blogginnlegg ryddig og pent, som vanlig blir det klussing og løse ark …

Ikke mye glamor her……………..Gardinvask kunne vært skryt, men når det er seks år siden sist ,er det mer en nødvendighet….

#hverdag #sommer #sol #blogg #uperfekt

 

 

15 kommentarer
    1. hahahaha mye mer glamorøs enn meg her eg sitter med snufs og hovne øyne og bhen åpen i ryggen for alt verker hahaha
      joda glad for at blogg.no ikkje har kamera MOT meg 😛

    2. Hi-hi, ja vi er vel sånn alle sammen er vi ikke? Jeg leser Cuskima ÅPNER Bh-en bak, jeg kaster hele min… 😀 Og her er det shorts og katte-pus singlett og ikke særlig mye vakre kjoler eller noenting.. Gardiner har jeg, men de er nok mer som din variant..blir ikke vasket hver dag akkurat… Og det blir ikke stort annet heller… 😉 Men jeg er snill og grei, og det får holde 😀

    3. Glad ingen ser bak fasaden her i huset 😉 Eller, kanskje det er det en skulle gjøre av og til….. Vise at vi er helt vanlige kvinner med helt vanlige liv. En stakkars kan jo få angst og tro at alt er perfekt hos alle andre enn dem selv…. Takk for titten 🙂 Klem 🙂

    4. lulltove: Regner med det er mange som har litt rot , som vi andre ikke ser ja…men det er jo koseligere å vise det “pene” men av og til, bare for å balansere det litt ..hehe..Bare hyggelig ..,Klem

    5. M a l i n: Det er nok mye “rot” rundt omkring…men hadde jo ikke blitt så koselige innlegg om det bare blei lagt ut visne blomster og møkkete gardiner da…hehe

    6. Hehehe,,, ja man skulle da bare vist hvordan alle hadde det bak fasaden, men den ærlige kommer lengst. Synes du er god jeg og fine innlegg har du. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg