INNLEGG SOM LIGNER ..

Av og til når man skal skrive eller “legge ut ” et nytt innlegg ,begynner man å tenke ,var det ikke noen som skrev noe lignende her om dagen eller dette er vel kanskje et oppbrukt tema..osv.

Men om man tenker slik blir jo noe av spontaniteten borte, og er det noe mange skriver om er vel det et tegn på at det er en ting mange har tanker rundt..

Så for meg spiller det ingen rolle om andre skriver om ting som er i samme “gate” som noe jeg har skrevet…

Er det noen som tenker annerledes på det…?

Direkte avskriving…eller legge ut andres innlegg som om det er sitt eget…er jo selvfølgelig uaktuellt..

(og muligens har noen lurt på akkurat dette før…)

21 kommentarer
    1. Man må blogge som man vil.
      Men har opplevd at innlegg jeg har skrevet, er direkte kopiert å brukt, det finnes vel regler for slikt å 😉

    2. folk må få skrive om akkurat det de vill syns nå jeg. flott bilde av drammen 🙂 jeg liker virkelig perspektivet på det. 🙂 setter på benkene der ikke sant? =)

    3. Det er ikke til å unngå at flere kan skrive om det samme, og at innleggene kan “ligne” på hverandre. Helt likt blir det jo aldri, for hver og en av oss har sin egen skrivestil å tilnærming til temaet. Tror ikke du skal tenke på det i det hele tatt, skriv om det som du har lyst til for det blir ditt uansett :o))

    4. Har opplevd flere ganger at både innleggene mine og kommentarene er kopiert, og brukt i innlegg i en annen blogg. Jeg ble IKKE spurt, og da har jeg ikke godtatt noe som helst.

    5. hmmm… Har ikke tenkt så mye på det, har forstått det kan skje. Det hender jeg bare skriver et innlegg uten å se hva andre har skrevet om, da har jeg ikke kontroll om det er samme tema. Men har jeg lest og ser andre skriver om det jeg tenkte på, skriver jeg heller om noe annet. Ha en fin fredag og kos deg masse i morgen, gratulere. klem 😀

    6. Vi er jo folk alle sammen, og vi har jo mange ganger like tanker. Vi kan ikke finne opp nye temaer helt på egenhånd alltid. Jeg tenker at alt får en egen TOUCH på egen blogg uansett. Og hvis jeg hadde kopiert noen andre sitt, ville det vært tydelig tror jeg, for man får jo sin egen stil etterhvert også 🙂 Synes det må være fullt lov å velge temaer som andre gjør jeg 🙂 klemmer fredagsklemmer <3

    7. frodith: Fint å høre at folk tenker slik, så slipper man å lete i andres innlegg for å være sikker.
      Blir litt enklere da. Klem til deg !

    8. Så lenge det ikke er regn avskrift så må det være greit! Vi er jo mange som tenker på de samme tingene. Og så stjeler man jo litt ideer fra hverandre da. Jeg synes foreksempel du og flere her er flinke til å legge ut bilder av antrekk. Den ideen har jeg lyst til å være med på – hvis jeg får det til da…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg