GARDIN VASK ! (Ikke en “Det perfekte hjem “historie.)

Nå har de samme gardinene hengt oppe i stua i minst 6år ,uten å bli vasket (ikke bra )

På grunn av formen har det vært et prosjekt jeg ikke har kommet i gang med (har en utrolig hjelpsom mann ,men vaske og stryke gardiner…det får da være måte på…)

Men nå har jeg kommet i gang ,målet er å være ferdig med alle gardinhøydene (8) i løpet av Mai.

Og nå er jeg i gang ..jippi…et vindu er ferdig…


Legg merke til de umoderne gardinbretta…får bli neste prosjekt….

Alt går litt lettere med et smil!


Og der var gardinene på plass …deilig følelse ..

8 kommentarer
    1. Flink du Anne .
      Og ja , enkelte ting tar bare litt lengre tid .
      Sånn er det for mange.
      Verre for de som ikke skjønner det …

    2. lisbeth lone: Takk….er heldigvis ikke så “prippen” av meg…også tør jeg å si at alt ikke er perfekt…men jeg har det rent altså..hehe..

    3. En god påminner på at jeg må ta gardinvasken nå, jeg også – er viktig det, mtp hvor mye dritt de kan samle av støv og smuss i løpet av årene, spesielt de gardinene i en stue med mye sollys og et tvapparat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg