BLIR MAN MER SÅRBAR AV Å “BY PÅ SEG SELV ” ?

Jeg tenker at man gjør det, som det å blogge f.eks ,for noen kan det sikkert virke som om man forteller alt om seg selv

men for min del er det bare en ganske liten bit jeg skriver om her .

Og bilder av meg har det jo vært  i blader o.l i flere år. Så det er jeg så vant til at det ikke er noe jeg kvier meg for,

og så stortrives jeg foran kamera (nå også bak..hehe.)

Om man velger å blogge må man tåle at noen sikkert syntes man burde latt det være,og særlig jeg som har ME kanskje.

Men det vil alltid være noen som mener noe om det du gjør. Og når jeg gjør noe slikt som å blogge , tenker sikkert noen hvordan orker hun det ,

men hadde jeg ikke gjort det hadde vel noen sagt ,du må jo prøve å gjøre noe.

Men jeg tror helt sikker man blir mer sårbar av å “by på seg selv “.Men å være sårbar gir deg faktisk en mye bedre innsikt om deg selv.

Du går noen runder skal,skal ikke og ved å ta et standpunkt til hva man velger ,blir man et lite hakk sterkere  til neste gang.

Jeg har forøvrig et godt selvbilde og tror mange syntes det er gøy at jeg har begynnt med dette (så får jeg se hvor lenge jeg fortsetter …i allefall så lenge det gir MEG noe.)

Jeg har valgt å skrive inlegget i jeg form,liker best å fortelle hva jeg tenker om ting…da kan jo ingen si i mot..hehe

10 kommentarer
    1. Jeg og liker ikke skrive om absolutt alt, det hadde ikke gitt meg så mye heller. Det og blogge om det positive i hverdagen min og meninger gir meg mye mer, men tror det veldig forskjell på folk der. Uansett hvor syk man er må man prøve seg frem, finne sin egen balanse:) en mening blandt mange sikkert:) ha en fin kveld:)

    2. Synes det du gjør er fint jeg .
      Du gjør noe som gir deg god energi og du sier vel bare ting som dem er , dette er deg og dine ting og meninger .
      Og for all del , så er det frivillig å lese ..
      Folk har meninger uansett tenker jeg ..
      Bare fortsett du Anne , og ikke ha noen unnskyldninger for å gjøre noe du liker 🙂
      Du er en flott dame og er det dette du ønsker , ja så stå på 💚

    3. Veldig bra skrevet! Stikker man hodet frem, må man tåle å få allslags reaksjoner tilbake! Det gjelder både på jobb og privat. Det gjelder og viss man blogger eller media skriver om en. Tror bare en må heve seg over det, men det er ikke lett alltid! Ha en flott kveld!

    4. hannetoves: Takk ,liker best å ha litt “lette”inlegg ,men av og til er det ok å by litt på seg selv..men det er en grense for allt.Fin kveld til deg også

    5. Hei. Eg har blogga i snart 6 år, og har enno ikkje fått nok. Skrivre vel om det meste, meen utleverer aldri meg sjølv syns eg. Det kan vere mye terapi i å skrive eblogg også. Det å skriv i seg sjølv, re jo terapi uansett kva som plager ein eller ikkje. Så leenge in står for dte ein gjer sjølv, får folk mein det dei vil. Lykke til og stå på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg