“OVERFLADISK” BLOGGING !

Jeg er veldig klar over at bloggen min har en litt overfladisk enkelhet.

Om du kjenner meg eller har lest profilteksten skjønner du kanskje hvorfor.

…Jeg kunne blogget om eksotiske reiser,men nå i vår er det faktisk fire år siden jeg var i utlandet.

…Jeg kunne blogget om barn med “spesielle behov”..noe jeg er svært opptatt av og kan mye om,men det ville blitt for omfattende ,for mye tekst osv.

…Jeg kunne blogget om gatemote,men det hadde jo krevd at jeg måtte reise mye rundt

…jeg kunne tatt opp temaer som pels eller miljø,men det hadde krevd mye dokumentasjon,og muligens skapt debatt (noe som hadde blitt for krevende akkurat nå.)

…Jeg kunne ramse opp en haug med temaer,som jeg forhåpentligvis kan skrive om senere.

 

Men akkurat slik det er nå,er jeg veldig fornøyd med å kunne skrive om små ting ,som:

…Mine tanker.

…Mine klær.

…Trær i hagen.

…Baking.

…Turer til Bragernesåsen og Ypsilon…og i løpet av sommeren ,forhåpentligvis et par Oslo turer.

Dette er ikke et klage innlegg, jeg er faktisk veldig positiv .Og det at jeg blogger gjør at jeg fortsatt kan bruke kreativiteten min.

 

8 kommentarer
    1. Synes du er flink jeg og leser gjerne om dine positive tanker og ide’er om ting og tang . Er masse til innspirasjon . Stå på og vær deg selv 💜

    2. Fint Anne, og det du skriver om er bra, det er nok av de son blogger om klær og mote, reise osv dessuten syntes jeg du er både personlig og åpen! Bare fortsett å blogg om det du orker nå, så kan det jo komme mer etterhvert! Klem annsenze

    3. Ja, nå har jeg tatt et lite tilbakeblikk i bloggen din igjen, Annebe! Jeg synes du har så mange koselige temaer i bloggen, og jeg leser alltid dine innlegg med unntak av når jeg en sjelden gang tar noen små pauser fra blogglivet. (Som for eksempel da jeg var i Hellas i høst). Jeg er så enig i det du skriver.Vi må blogge om det vi føler for – og har ork til. Jeg skriver sjelden innlegg som krever at jeg har mye faktakunnskap om temaet. Jeg har lest en del innlegg hos deg i kveld, men kan ikke begynne å kommentere alle! Klem! 😀

    4. karidansen: Så koselig at du leser tidligere innlegg også :)) Og takk for at du liker bloggen min..hyggelig å høre :)) Jeg leser også hos deg hver dag, så sant det ikke er noe spesielt og jeg ikke er innom noen :))..greit å skrive om noe en vet mye om, og det er jo iallefall seg selv ..hehe.. Ha en fin dag og klem fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg