OM Å SNAKKE SEG NED !

 

 

Da jeg hadde blogget i noen dager,spurte jeg yngstesønn om hva han syntes.

Jo, han syntes det var bra at jeg hadde opprettet en blogg helt uten hjelp.

Men så sa han også ,men..du må slutte med å SNAKKE DEG NED hele tiden.Da jeg så etter kunne jeg jo være enig med han i det.

Noen eks:

…jeg er ingen mote ekspert altså.

..har ingen erfaring med blogging,så blir sikkert et dårlig forsøk

…nå skal jeg plundre litt med å få teksten under

…om noen skulle ha interesse av å lese bloggen

..bloggen bærer preg av at jeg er amatør..osv..osv..

Hadde jeg starta med å selge boller, hadde det jo ikke vært særlig lurt å reklamere med .GANSKE GODE BOLLER eller JEG ER IKKE SÅ FLINK TIL Å BAKE ALTSÅ.

Så sa han en ting til ….også må du slutte med å skrive på sånne prikkete linjer………Men det er jo fordi jeg er så dårlig med komma og punktum…oj.der SNAKKA JEG MEG VISST NED IGJEN!

(Bilde av meg og sønn fra loftsrydding i 2012 )

6 kommentarer
    1. Jeg er enig med sønnen din jeg. For hvis vi snakker oss ned konstant, så lander vi til slutt der nede, og der vil vi ikke være 🙂 Jeg har døpt året 2018 til å bli året vi skryter av oss selv. 🙂 Artig bilde 🙂 klem <3

    2. Min matgale verden: Ja man burde “skryte”litt mer av seg selv..men jeg legger jo ut mye bilder av meg og det blir på en måte litt “skrytete”…hehe..Takker :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg