FY Å FY !

Med fare for å få skjønnhetsekspertene på nakken !

Mitt #solpudder  har 20 års jubileum i år,fikk det anbefalt på et mannikeng kurs da jeg var 33 år.

Og fornøyd er jeg, bruker det fortsatt og det er det eneste jeg har,sier jo litt om hvor ofte jeg sminker meg ! (Bruker fortsatt den samme “boksen” som jeg kjøpte for 20 år siden altså,om noen ikke har forstått det ..)

Så var det det med alle bakteriene som det sikkert kryr av oppi der,men hvor farlig er egentlig det om du ikke reagerer på dem,jeg har i allefall ikke merka noe …eller kanskje det er derfor jeg har rynker…men det kan jo være alderen også..hehe..

 

OBS! Dette er ikke en anbefaling ,det kan jo være noen med mer sensitiv hud enn det jeg har.

TROR JEG KOMMER TIL Å HA DET I 20 ÅR TIL OGSÅ,HAR JO BARE BRUKT HALVPARTEN….SÅ FÅR VI SE HVA DET BLIR TIL ETTER DET…

6 kommentarer
    1. Synes folk er litt hysteriske på akkurat det der. Spesielt pudderprodukter som solpudder, øyenskygge o.l. har veldig dårlig “klima” for at bakterier skal vokse og trives. Verre med “våte” produkter. Jeg kaster bare mine ting når jeg faktisk merker at de lukter rart eller har annerledes konsistens 🙂

    2. Makeup By Jenny: Så bra du sier det da, siden du har en blogg med makeup i navnet ,regner jeg med du kan litt mer om sminke enn meg…Ja øynesverte og den slags kan jeg tenke meg samler mere bakterier..ja sjekke med luktesansen er sikkert lurt…takk for tilbakemelding 🙂

    3. Hehe, ja de anbefaler jo å ikke ha “tørre” produkter i mer enn 1 år, eller var det 2? Det synes jeg blir veldig unødvendig, spesielt om man ikke merker noen forskjell i produktet. Synes det generelt er mye hysteri ang. bakterier nå for tiden, både når det kommer til sminke og alt annet. 🙂

    4. Makeup By Jenny: Har ofte hørt 1år, merker man at man reagerer må en jo ikke bruke det, men ellers tror heller ikke jeg det er så farlig…”vanlige “bakterier er det jo over alt, hele tiden 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg