KJØPT PÅ SALG !

Her er to antrekk jeg har kjøpt på salg ,som jeg vanligvis ikke ville kjøpt ,da jeg er mer olabukse,t-skjorte “typen”…men når det bare koster et par hundrelapper,går det ann å kjøpe for å ha til egnede anledninger. Kanskje jeg tar noen bilder senere med klærne på (men mye mulig de er finest der de henger / ligger..hehe..)…..Håper bildene gir litt inspirasjon til vanlige ,passe moteintereserte voksne damer…Skal finne en mer inspirerend bakgrunn til klærne etter hvert…men driver å “prøver og feiler “først…for da lærer jeg forhåpentligvis noe også….

3 kommentarer
    1. Nå klarte jeg da etter litt instruksjon fra eldste sønn,å få teksten øverst…neste skritt blir å få litt luft mellom skrift og bilder…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg